Alla inlägg den 11 maj 2012

Av camilla77 - 11 maj 2012 21:40

Efter en seg start på dagen, med halsont och allmän matthet, så blev den faktiskt helt ok till slut.En mindre shoppingrunda med efterföljande promenad gjorde gott i kroppen, även om jag gärna hade orkat en längre runda också. Dock fanns det aldrig tid för det :-(Det blev en kortvisit i huset också. Nu finns det äntligen rinnande vatten!! Sikken lyx! I alla fall efter 8 veckor utan...Kvällen avrundades med matlagning och förtäring av en skaplig thairätt. Men efterrätten orkade jag inte tillaga så den skippar vi idag. Får ge mig i kast med den en annan dag inom kort istället, nu när jag för en gångs skull inhandlat alla ingredienser. Skallen känns helkonstig just nu, det liksom brinner i rinnande form där inne och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Surt värre. Något som helt klart påverkar min inställning till fortsättningen av denna kvällen. Överväger nämligen att överge Sveriges VM-match mot Ryssland. Inga vanliga tankebanor för att vara mig direkt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards